۵۰۶ سارق و مالخر در مشهد دستگیر شدند رژیم غذایی افراد باید متناسب با منطقه و فصلی که در آن قرار دارند، تنظیم شود بهترین مواد غذایی برای صبحانه؛ از این نوشیدنی غافل نشوید خوردن آبگوشت برای این افراد ضرر دارد بهترین مواد غذایی برای تغذیه بعد از تمرین ورزشی چگونه شکم‌مان را آب کنیم؟ به ناخن جویدن کودکان پایان دهیم! آیا مدارس مشهد شنبه ۲۹ اردیبهشت تعطیل خواهد شد؟ تمامی مراکز اقامتی و گردشگری چناران تا اطلاع ثانوی تعطیل شد (۲۷ اردیبهشت) پیش‌بینی وضعیت هواشناسی در مشهد و خراسان‌رضوی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | احتمال وقوع دوباره سیل در مشهد جشنواره «گل‌وگلاب» روستای فرخد در روز جمعه (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) لغو شد پلیس در جست‌وجوی سارقان خشن که از ۱۲ خانه در تهران دزدی کردند + عکس وقوع رگبار باران در اکثر استان‌های کشور طی ۲۴ ساعت آینده (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) بررسی میدانی آخرین وضعیت سیل، توسط وزیر کشور در مشهد هشدار نارنجی هواشناسی برای مشهد | کدام شهرستان‌های استان امروز خطر سیلاب دارند؟ + نقشه هواشناسی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

وضعیت راه‌های خراسان‌رضوی| جاده‌های استان بارانی و لغزنده است (۲ فروردین ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۵۵۹۹۶
  • ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
وضعیت راه‌های خراسان‌رضوی| جاده‌های استان بارانی و لغزنده است (۲ فروردین ۱۴۰۲)
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: بارش‌های پراکنده باران در برخی شهرستان‌های استان موجب لغزندگی سطح جاده‌ها در این مناطق شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، جعفر شهامت اظهار داشت: هم اکنون بارش پراکنده باران در شهرستان‌های تربت حیدریه، تربت جام، باخرز، رشتخوار، بردسکن، فریمان، قوچان، سبزوار، مه ولات، خواف، بجستان و جغتای خراسان رضوی موجب لغزندگی سطح جاده‌ها در این مناطق شده است.

وی ترافیک در جاده‌های استان خراسان رضوی از دیشب تا صبح امروز را عادی و روان توصیف و بیان کرد: علاوه بر بارش‌های یاد شده پدیده خاص جوی یا ترافیکی در طول راه‌های این استان گزارش نشده است.

به گزارش شهرآرانیوز، اداره کل هواشناسی خراسان رضوی پیرامون وقوع بارش‌های رگباری، بارش تگرگ منجر به آبگرفتگی و سیلاب و رواناب در مناطق مستعد این استان هشدار نارنجی صادر کرد.

بر این اساس فعالیت سامانه بارشی جدید که از دیروز به صورت متناوب در استان آغاز شده، در روز‌های جمعه و شنبه پیش رو بیشترین فعالیت بارشی را خراسان رضوی خواهد داشت.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->